Nadszedł czas na uruchomienie silnika. Ciężko było ruszyć pasek klinowy, więc zalałem cylindry na noc naftą. Następnego dnia, pełen motywacji do pracy udałem się do garażu. Tłoki "puściły" i nareszcie mogłem odpalić silnik. Wcześniej zakupiłem nowy akumulator aby Sarna miała siłę porządnie zakręcić rozrusznikiem :D Gdy wszystko było gotowe, przekręciłem kluczyk w stacyjce a tu cisza, nic się nie dzieje....
Na szczęście szybko trafiłem na przyczynę. Zapłon odcinał mały przełącznik ukryty pod kierownicą. A więc dobry patent anty-kradzieżowy ! :D
Po kilku próbach silnik odpalił, był strasznie rozregulowany i nie pracował równo, raz chodził na 2 cylindrach a raz na jednym, o trzecim nawet nie wspomnę. Wiedziałem wtedy że niezbędna będzie wizyta u mojego mechanika który zajmuje się klasycznymi samochodami :)
Kolejna lista części, które należy wymienić została spisana .
- uszczelka głowicy
- uszczelki gaźnika, króćca, pompy paliwa
- nowa pompa paliwa
- cały komplet węży chłodniczych
- filtr powietrza
- cewki i świece
- termostat
Robiło się już późno, więc resztę pracy czekało mnie następnego dnia ...
super post!! czekam na wiecej...
OdpowiedzUsuń25 year-old Programmer III Adella Rewcastle, hailing from Vanier enjoys watching movies like Where Danger Lives and Gunsmithing. Took a trip to Carioca Landscapes between the Mountain and the Sea and drives a Alfa Romeo 6C 1750 Supercharged Gran Sport Spider. zobacz tutaj
OdpowiedzUsuń