piątek, 6 lutego 2015

Silnikowe zagadki



Nadszedł czas na uruchomienie silnika. Ciężko było ruszyć pasek klinowy, więc zalałem cylindry na noc naftą. Następnego dnia, pełen motywacji do pracy udałem się do garażu. Tłoki "puściły" i nareszcie mogłem odpalić silnik. Wcześniej zakupiłem nowy akumulator aby Sarna miała siłę porządnie zakręcić rozrusznikiem :D Gdy wszystko było gotowe, przekręciłem kluczyk w stacyjce a tu cisza, nic się nie dzieje.... 

Na szczęście szybko trafiłem na przyczynę. Zapłon odcinał mały przełącznik ukryty pod kierownicą. A więc dobry patent anty-kradzieżowy ! :D

Po kilku próbach silnik odpalił, był strasznie rozregulowany i nie pracował równo, raz chodził na 2 cylindrach a raz na jednym, o trzecim nawet nie wspomnę. Wiedziałem wtedy że niezbędna będzie wizyta u mojego mechanika który zajmuje się klasycznymi samochodami :)



Kolejna lista części, które należy wymienić została spisana .
- uszczelka głowicy
- uszczelki gaźnika, króćca, pompy paliwa
- nowa pompa paliwa
- cały komplet węży chłodniczych
- filtr powietrza
- cewki i świece
- termostat

Robiło się już późno, więc resztę pracy czekało mnie następnego dnia ...







2 komentarze:

  1. super post!! czekam na wiecej...

    OdpowiedzUsuń
  2. 25 year-old Programmer III Adella Rewcastle, hailing from Vanier enjoys watching movies like Where Danger Lives and Gunsmithing. Took a trip to Carioca Landscapes between the Mountain and the Sea and drives a Alfa Romeo 6C 1750 Supercharged Gran Sport Spider. zobacz tutaj

    OdpowiedzUsuń